11 Ocak 2011 Salı

SÜPERMEN TÜRK OLSAYDI PELERİNİNİ ANNESİ BAĞLARDI


Çok merak ederek aldığım ve aynı gün bitirdiğim bir kitaptı.Ahmet Şerif İZGÖREN'in methini çok duymuştum ama kitabını okumak yeni kısmet oldu.Oldukça başarılı buldum.Genelde kişisel gelişim kitapları okumayı sevmem.Çünkü bana bir şey yapılmasının söylenmesinden pek hoşlanmam.Ahmet Bey bu işi iyi biliyor.Şunu şunu yapın;şunları yapmayın,demiyor.Sadece örnekler veriyor;kendinden,bizden,bizimkilerden...Ve siz anlıyorsunuz nasıl davranmanız gerektiğini.Bazıları çok eleştirel bulabilir.Hatta abartmış diyebilir ama bence tam dozunda olmuş yergileri.Ve de çok doğru tespitler.Sistem gereği yerinden olmak istemeyenler,birden kendiyle yüzleşenler kabullenemeyebilir ama kitap gerçeğin taa kendisi.

Anlatım yalın,sade hatta biraz basit gelebilir.Daha doğrusu ben biraz basit buldum.Dolayısıyla ilköğretim ikinci kademe için de uygun bir kitap.Ben bitirdim şimdi öğrencilerde.Umarım tam da karmaşanın arasında kendilerini kaybettiklerini düşünürlerken yol gösterir bu kitap onlara.En azından derdim bu.

Siz de hafif tebessüm ederek,gerçekleri örneklerle görmek,kendinizi daha yakından tanımak ama en önemlisi sıkışıp kaldığınız dar dünyanıza yani ufuklar açmak istiyorsanız tez zamanda okuyun derim.

Bol kitaplı günler...

Hiç yorum yok: