17 Temmuz 2010 Cumartesi

ALACAKARANLIK SERİSİ



Bu seriyi okumayı aslında hiç düşünmüyordum.Çünkü kitabından önce filmini seyretmiş ve beğenmemiştim.Malum bir de vampirler,vahşet,bilim kurgu olunca tarzım değil demiştim.Yarı yıl tatilinde hala kızı okumamı söyledi.O hevesle bir koşu gidip aldım serisini(.Alacakaranlık-Yeni Ay-Tutulma-Şafak Vakti)

Ne yalan söyleyim bu kadar iyi bir kurgusu olacağını tahmin etmemiştim.Dili çok akıcı.Kendinizi kaptırmamanız olanaksız.Özellikle ilk iki kitap bu konuda çok başarılı.Üçüncü kitap-Tutulma-başta çok sıkıyor.Hatta biraz ara verme gereği duydum.Ama onun da son kısımları çok hareketli.

Yazarı çok başarılı buldum.Ve kitabı okurken kendime sormadan edemedim:Bir insanın hayal dünyası nasıl bu kadar geniş ve renkli olabilir ki?Sonra çocukluğuna inilmesi gerektiğini düşündüm:)))Kim bilir nasıl bir çocukluk yaşadı ki bu zamana kadar o çocuksu yüreği,heyecanı ve merakı taşıdı.İşte dedim böyle olmalı-yız çocuklarımız,gençlerimiz.Korkmadan,çekinmeden,dilediğince düşünebilmeli,hayal edebilmeli,yazabilmeli,resmedebilmeli.

Kitapları bitirdikten sonra filmerini seyretmeyi düşünüyorum.Malum vizyonda Tutulma var.Ama kopukluk olmasın diye öncekileri seyredip seriyi tamamlamayı düşünüyorum.

Hayal dünyanızın sınırlarını zorlamaya ve bir vampirin aşk hikayesini okumaya hazırsanız daha fazla beklemeyin derim.

Hiç yorum yok: